Тут зібрані найпопулярніші відповіді на питання, які можуть вас цікавити. Для зручності, всі відповіді поділені на три категорії: оплата та доставка, гарантії та загальне питання. Якщо тут немає відповіді на запитання — зв'яжіться з нами будь-яким зручним способом.

Яким способом оплатити замовлення?

Оплата замовлень здійснюється:

  • з безготівкового розрахунку;
  • банківськими картками Visa або MasterCard під час оформлення замовлення через сайт greet.com.ua;

Можна зробити оплату готівкою?

Товари, які є в наявності, ви можете оплатити при отриманні на відділенні Нової Пошти післяплатою або готівкою кур'єру.

Чи можливий варіант самовивезення?

Так, можливо. Попередньо зв'яжіться з нами для переміщення вашого замовлення до пункту самовивезення.

Як здійснюється доставка замовлень?

  • доставка здійснюється по всій території України «Новою поштою» за рахунок покупця, за умови передоплати або післяплати;
  • доставка Кривим Рогом безкоштовна.

Коли я отримаю замовлення?

Після передачі товару до кур'єрської служби доставка зазвичай займає не більше двох робочих днів. Термін доставки "товарів на замовлення" варто уточнювати у менеджерів. Перед виїздом кур'єр з вами зв'яжеться і погодить час приїзду.

Куди звертатися з питань гарантійного обслуговування?

У разі виникнення гарантійного випадку, ви можете звернутися за адресою: Кривий Ріг, вул. Ярослава Мудрого,72-В, оф.214, або за телефонами (056) 404-0-66, (097) 318-68-91 При собі необхідно мати гарантійний талон.

Я можу обміняти або повернути товар, якщо він не підійшов?

Ви можете повернути або обміняти товар протягом 14 календарних днів з дня покупки, згідно з «Законом про захист прав споживача». Щоб повернення або обмін було здійснено, переконайтеся, що не порушена цілісність товару та упаковки. А також збережено товарний вигляд.

Як і де оформити повернення чи обмін товару?

Повернення або обмін товару, Ви можете провести з понеділка по п'ятницю з 9.30 до 17.00 у нашому офісі за адресою: Кривий Ріг, вул. Ярослава Мудрого, 72-В, оф. 214
При собі потрібно мати паспорт. Гроші за товар, ми повернемо Вам у день оформлення повернення, або протягом двох днів, якщо в касі буде недостатньо коштів. Якщо ви живете не в Кривому Розі, то повернення буде оформлене таким самим способом, як і отримували товар. Наприклад, через «Нову Пошту».

Що вибрати для теплої підлоги: мат, кабель чи плівку?

Вибір типу нагрівального елемента залежить від конкретних умов приміщення.
Якщо фінішним покриттям є керамічна плитка і рівень підлоги дозволяє зробити стяжку, тоді застосовуються кабель.
Якщо умови не дозволяють високо піднімати рівень підлоги, тоді монтується мат прямо плитковий клей.
У разі сухого покриття (ламінована підлога, лінолеум) можна використовувати плівку.

Чи можливо власними силами зробити монтаж теплої підлоги?

Так, можливо. Перед монтажем уважно прочитайте інструкцію, яка входить до комплекту. При правильному застосуванні інструкції з монтажу гарантія зберігається.
Також ви можете отримати консультацію за телефонами: (056) 404-40-66, (097) 318-68-91, або надішліть ваше запитання на електронну пошту: betaglobal.office@gmail.com.

Яке має бути стяжка над кабелем?

Нагрівальний кабель повинен бути покритий шаром стяжки щонайменше 20 мм, якщо підлога буде покрита плиткою.

Чи можна встановлювати нагрівальні мати безпосередньо в клей?

Так, можна. Але все ж рекомендуємо як перший шар використовувати цементну стяжку, і тільки після цього укладати плитку. У порівнянні з клеєм для плитки, в цементній стяжці легше досягти відсутності повітряних порожнин.
Повітряні порожнечі знижують теплопровідність клею, і в кінцевому результаті це може призвести до пошкодження кабелю.

Чи можна увімкнути систему теплої підлоги для того, щоб швидше висушити стяжку?

Ні! Стяжка має висохнути тільки природним шляхом. Прискорення процесу спричинить погіршення якості стяжки. Це стосується її механічної міцності та теплопровідності.